РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 38.800 EUR: 42.245
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 38.800
EUR 40.000 41.000 42.245
USD 38.750 39.050 38.800
EUR 42.200 42.649 42.245
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Найбільші витрати на дороги ніж будь-коли: торік на дороги пішло 140 мільярдів. Чим пояснюють такі видатки? (ІНФОГРАФІКА)

Вартість нового будівництва одного кілометра дороги торік становило 90 мільйонів гривень. Вартість реконструкції одного кілометра – 38 мільйонів гривень, капремонту – 21 мільйон гривень, а поточного середнього ремонту – 10,8 мільйона гривень
922 02.03.2021 в 07:10



140 мільярдів на дороги

У 2020 році Україна витратила на дороги 140 мільярдів гривень – більше, ніж будь-коли. А на 2021 рік на ремонт дорог закладено 132 мільярдів. Про це йдеться в дослідженні VoxUkraine.

Подільсько-Воскресенський міст, Кубраков відповів Кличко: ми наполягаємо, аби місто дало державі добудувати мостовий перехід

Ремонт доріг привернув додаткову увагу через програму Великого будівництва. У рамках цієї програми уряд спрямував на дороги 33 мільярдів гривень із ковід-фонду. До того ж 2,2 мільярда забрали в Мінсоцполітики від не витрачених субсидій та 70 мільйонів гривень, не витрачених на дослідження онкозахворювань.

Дослідники порахували, що вартість нового будівництва одного кілометра дороги торік становило 90 мільйонів гривень. Вартість реконструкції одного кілометра – 38 мільйонів гривень, капремонту – 21 мільйон гривень, а поточного середнього ремонту – 10,8 мільйона гривень.

Чим пояснюється збільшення вартості ремонтів і будівницва? Так, у 2018 році вартість нового будівництва доріг у Дніпропетровській області становила 41,8 мільйона за кілометр, наступного року – майже втричі більше, а торік зросла ще в півтора раза – до 190 мільйонів гривень. Причина цього – в будівництві великих відрізків магістралі Н-31, яка поєднує Дніпро та Київ. Ця дорога є одним із найбільших інфраструктурних об’єктів, який передбачає також будівництво кількох мостів і розв’язок.

У Чернівецькій області зробити капітальний ремонт одного кілометра коштує в чотири рази дорожче середньої вартості - 126 мільйонів гривень. Високу вартість може пояснювати капремонт траси Н-03 біля села Рингач, де ґрунт сильно насичений водою, тож гроші пішли на укріплення ґрунту та його осушення.

«Велике будівництво» збільшить ВВП України на 4,4% за наступні 5 років

Вартість поточного середнього ремонту в різних областях може відрізнятися в рази (рис.4). Це пояснюється тим, що поняття «поточний середній ремонт» може охоплювати різні види робіт – від звичайного «ямкового» ремонту до перестилання одного чи декількох шарів асфальту.

По-друге, ремонт чи оновлення споруд на дорогах – відбійників, мостів чи шляхопроводів – також підвищуватиме вартість. По-третє, можливо, що через вищий попит на ремонтні роботи в останні роки компанії, які проводять такі роботи, підняли ціни.

Масштабний будівельний проєкт “Мале Карпатське коло” потрапив у програму “Велике Будівництво” 

Интересно о строительной технике: ранее мы писали о фронтальных погрузчиках Shantui 

Источник: hmarochos
 
 
Интересные новости:
02.03.2021
3184
Зеленский подписал закон №3755, который усиливает административную ответственность за нарушение...
01.03.2021
913
На тлі підвищення цін на деревину в США друк будинків з набагато дешевшого бетону особливо приваблив...
18.03.2024
3402
Дослідники з Dartmouth Engineering оголосили про нове значне відкриття в галузі сонячної е...
18.03.2024
1701
Країни Євросоюзу погодили текст законопроєкту щодо нових вимог до продукції компаній, які працюють н...
18.03.2024
3736
За словами прем’єра, інвестори також зможуть отримати компенсацію за підключення до інженерно-...