Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 38.800 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.245 |
USD | 38.750 | 39.050 | 38.800 |
EUR | 42.200 | 42.649 | 42.245 |
Державне агентство автомобільних доріг (Укравтодор) уже має досвід швидкого та якісного будівництва об’єктів, аналогічних Подільсько-Воскресенському мосту в Києві.
Відтак київській владі варто все-таки віддати цей міст на баланс держави, написав у Фейсбуці голова Укравтодору Олександр Кубраков.
«Добудуйте нарешті хоча б Дарницький міст». Кличко не віддасть Подільсько-Воскресенський міст на добудову Укравтодору
Як зауважив очільник Укравтодору, приклади успішної передачі мостів державі вже існують. Так, минулого року з комунальної у державну власність був переданий міст через Сухий Лиман у Чорноморську. Зараз міст активно добудовується, роботи планується завершити у 2021 році.
«У минулому році нам вдалося завершити будівництво на десятках довгобудів. Серед об’єктів, подібних до Подільсько-Воскресенського мосту, – Запорізький міст, у складі якого 2 позакласових мости та 27 штучних споруд з численними розв’язками», - розповів Кубраков, додавши, що на Запорізькому мосту Укравтодор також залучив незалежний технагляд з австрійських спеціалістів.
Цього року також стартують роботи зі зведення позакласового, складного та технологічного вантового мосту у Кременчуці.
«Що стосується Дарницького мосту у Києві – плануємо завершити усі роботи разом із «Укрзалізницею» вже у 2021 році. Незабаром поділимося позитивними новинами», - сказав голова Укравтодору.
Він нагадав, що КМДА неодноразово переносила терміни завершення робіт на Подільсько-Воскресенському мосту. Натомість Укравтодор здатен швидко завершити об’єкт такого рівня – за попередніми оцінками, для завершення будівництва моста, всіх з’їздів та заїздів потрібен один будівельний сезон з моменту початку робіт, стверджує Кубраков.
«Досвід Укравтодору у 2020 показує, що навіть найскладніші об’єкти можливо добудувати та побудувати максимально швидко – якщо є політична воля, фінансування та належна організація усіх процесів».
Як державна структура ми наполягаємо, аби місто нарешті довело справу до результату, і дало державі добудувати Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. Цього потребує не тільки столиця, але і вся країна. Для цього ми маємо досвід та компетенцію., - підкреслив він, закликавши київську владу дати державі можливість завершити роботи на цьому столичному довгобуді.
Центра развлечений под "мостом Кличко" не будет. Столичный ГАСК не разрешил строительство. Что известно
Нагадаэмо, 24 лютого стало відомо, що Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор) звернулося до голови Київської міської державної адміністрації Віталія Кличка з пропозицією передати до його сфери управління об’єкт незавершеного будівництва «Подільсько-Воскресенський мостовий перехід через р. Дніпро у м. Києві» для прискорення будівництва і введення його в експлуатацію.
Київський міський голова Віталій Кличко 26 лютого заявив, що передача Подільсько-Воскресенського мостового переходу на баланс Укравтодору значно відтермінує добудову цього об‘єкта.
150 мостов и самая длинная трасса. "Укравтодор" рассказал, как будет сшивает Украину (ИНФОГРАФИКА)
Интересно о строительной технике: ранее мы писали о фронтальных погрузчиках Shantui