В Департаменті містобудування та архітектури КМДА анонсували реструктуризацію у відомстві
Будівельні паспорти будуть готуватись у окремому
секторі Департаменту містобудування та архітектури
Проводимо невелику реструктуризацію, щоб покращити ефективність роботи органу.
Зміниться наступне: Управління адміністративних послуг буде ліквідоване, а натомість з'явиться управління, в якому буде два відділи. Один з них спеціалізуватиметься на обробці документів та підготовці містобудівних умов та обмежень, другий - на опрацюванні документації із землеустрою. А за підготовку будівельних паспортів буде відповідати окремо створений сектор.
Навіщо необхідна така реструктуризація?
Будь-який документ, який ми випускаємо, готується великою кількістю фахівців, кожен з яких відповідальний за свій напрям. При підготовці будівельного паспорта 80% документу готують архітектори. Новий сектор буде знаходитись саме у вертикалі спеціалістів-архітекторів.
Для Департаменту це дозволить розподілити навантаження та оптимізувати нашу роботу. А для киян такі зміни лише покращать якість відпрацювання документів. Крім цього, Департамент згідно з останніми змінами до законодавства починає працювати у Державній електронній системі у сфері будівництва, що додатково до наших зусиль спростить доступ до містобудівної документації.
Які послуги в сфері будівництва з'являться в онлайн? В Департаменті містобудування розповіли про хід діджиталізації
Зміни, які відбудуться у Департаменті та в тому числі і в законодавстві, ніяк не вплинуть на процес подачі заявок на отримання вихідних даних. Їх так само необхідно подавати через Центри надання адміністративних послуг доти, доки законодавчо не врегулюється питання отримання адміністративних послуг через ЄДЕССБ.
Що робити в разі незаконної відмови видати містобудівні умови та обмеження? (ПОРАДИ ЮРИСТІВ)
Цікаво про будівництво: раніше ми писали яка сучасна покрівля має максимальну екооцінку