Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.545 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.056 |
USD | 39.400 | 39.830 | 39.545 |
EUR | 42.050 | 42.720 | 42.056 |
Згідно з програмою розвитку цементобетонних доріг в Україні, оприлюдненою главою «Укравтодору» Олександром Кубраковим, основними об’єктами мережі цементобетонних доріг будуть об’єкти на півдні України, оскільки бетонні дороги більш пристосовані до спекотної погоди і проходження перевантаженого транспорту.
Планується будівництво таких доріг: Харків - Перещепине (М-29, 180 км), Одеса - Новий Буг (Р-55, 135 км), Бориспіль - Маріуполь (Н-08, 95 км - в межах Дніпропетровської області).
«Наразі цементобетонні дороги становлять лише 1% загальної протяжності мережі автомобільних доріг в Україні, але якщо втілимо розроблену програму - матимемо не менше 3%, це близько 2,9 тис. км за п’ять років», - написав Кубрак.
Зеленский пообещал 500 километров новых и отремонтированных дорог до конца года
Глава «Укравтодору» також додав, що в світі будівництво бетонних доріг значно дорожче, ніж асфальтобетонних, але, за даними ДП «ДерждорНДІ», в Україні вони навпаки повинні бути дешевшими - бо бітум на 60% Україна імпортує, а цемент - вітчизняний.
«Всі тендери, на „бетонки“, які ми зараз будуємо, проводилися ще до мене, тому не можу їх судити. І очікуємо завершення розробки проекту з використанням технології укоченого бетону на дорозі територіального значення в Київській області - тендер повинен показати, чи реальною є економія», - додав він.
В даний час в Україні реалізуються проекти з цементобетонним покриттям на дорозі Н-31 Київ-Дніпро в Полтавській області, на дорозі М-06 - обхід Житомира і на дорозі Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв у Миколаївській області.
В дороги "вкатають" сотні мільйонів євро. Що обіцяють побудувати за новий кредит від ЄІБ
Интересно про строительство: ранее мы писали о том, как выбрать сайдинг для дома и дачи