РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.784 EUR: 42.312
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.784
EUR 40.000 41.000 42.312
USD 39.470 39.830 39.784
EUR 42.100 42.720 42.312
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

З 1 вересня діють нові будівельні норми щодо дорожного покриття

Зміни до ДБН щодо доріг загального призначення регламентують обов’язкове застосування спеціальних перевантажувачів при укладанні асфальтобетонного покриття. Якість дорожнього покриття таким чином може підвищитися в цілому на 30%

2127 19.09.2019 в 08:02


Перевантажувач вже використовується на трасі Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка

З 1 вересня цього року набрали чинності нові зміни до державних будівельних норм щодо проектування доріг загального користування ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”. Серед нововведень - обов’язкова вимога щодо використання спеціальних перевантажувачів при укладанні асфальтобетонного покриття на міжнародних автомобільних дорогах І-ї категорії.

«Для чого вони потрібні? Такі перевантажувачі забезпечують додаткове перемішування асфальтобетонної суміші перед укладанням. Це дозволяє вирівнювати її температуру і склад, підвищувати щільність та рівність покриття, а отже, і якість», - пояснює замміністра регіонального розвитку, будівництва та жкг України Лев Парцхаладзе.

Парцхаладзе зазначив, що вибоїни та тріщини на дорогах здебільшого можуть з’являтися якраз через неправильне та нерівномірне укладання асфальтобетону. Тому ця технологія є дуже потрібною та актуальною.

«До речі, на трасі Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, яку зараз будують, вже використовується перевантажувач», - додав заступник міністра.

Згідно до змін у ДБН, при влаштуванні дорожнього покриття із асфальтобетонних сумішей на міжнародних автомобільних дорогах І категорії застосування перевантажувач є обов’язковим. Доцільність застосування перевантажувача на інших автомобільних дорогах визначається техніко-економічним обґрунтуванням. Перевантажувач має забезпечувати відсутність механічного контакту асфальтоукладача з автосамоскидом та примусове перемішування суміші перед подачею в асфальтоукладач.

Раніше ми писали про те, що, згідно змін до ДБН, на великих трасах тепер будуть з`являтися SOS-станції, а також протизасліплювальні екрани.


Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 

 
 
Интересные новости:
19.09.2019
2682
За статистикою, близько 74% всіх шкіл в Україні забезпечені безбар’єрним простором, але лише д...
16.09.2019
2073
Вже майже рік в Україні діє нова норма ДБН, якою скасовано обов’язкове проектування сміттєпров...
13.09.2019
2083
Згідно з ДБН про дороги загального призначення, що набули чинності з вересня, на нових ділянках трас...
24.08.2023
2065
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1812
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3008
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...