Влада у містах має розробити довгострокові стратегії розвитку транспортної системи – Мінрегіон

В Україні вже майже рік діють будівельні норми, що зобов’язують міста розробляти довгострокову стратегію розвитку транспортної системи
574 13.08.2019 в 08:03




Розроблена на 30-40 років стратегія дозволить уникнути проблем з транспортом

З 1 вересня минулого року в Україні є чинними нові державні будівельні норми щодо містобудування - ДБН Б.2.2-12:2018 “Планування і забудова територій”. Відповідно до них, міста з населенням понад 100 тисяч осіб мають розробляти довгострокову стратегію розвитку транспортної системи - комплексну схему транспорту (КСТ) з перспективою на 30-40 років. КСТ повинна розроблятися місцевою владою як окремий документ на основі затвердженого генерального плану міста. 

«Згідно з новим містобудівним ДБН для ефективної організації та раціонального розвитку транспортного руху у великих містах, а саме з чисельністю населення від 100 тисяч, мають розроблятися комплексні схеми транспорту. І не на 5-10 років, а довгостроково - на найближчі 30-40 років. Сьогодні наші населені пункти дуже стрімко розвиваються - села і селища перетворюються на міста, а міста, у свою чергу, - на мегаполіси. Тому при їх забудові дуже потрібно враховувати пропускну здатність транспорту, необхідну кількість парковок для жителів і так далі. Щоб не було такого, що був побудований великий ЖК, але до нього немає організованих транспортних маршрутів та під’їздів, парковок недостатньо і постійні затори зранку і ввечері, коли всі їдуть на роботу та з роботи. Тому місцева влада повинна брати на контроль це питання і вже зараз розробляти комплексні схеми транспорту для уникнення цих проблем», - написав на своїй сторінці у Facebook заступник міністра Мінрегіона Лев Парцхаладзе.


Відповідно до діючих норм, такі комплексні схеми транспорту передбачають аналіз існуючого стану транспортної мережі, в яких входить:

  • робота громадського та іншого міського транспорту,
  • ефективність залізничних, морських чи авіаперевезень, автобусних, трамвайних та інших маршрутів,
  • функціонування аеропортів, вокзалів, портів тощо.

Потім на основі цього визначаються подальші кроки та шляхи розвитку цієї мережі.

У КСТ повинні враховуватись:

  • соціально-економічні та планувальні особливості міста,
  • зростання населення і території,
  • розміщення населення і його демографічна структура,
  • перспективні зміни у розміщенні підприємств промисловості, будівництва, великих торгових й інших об’єктів,
  • перспективний рівень автомобілізації.

Новий ДБН Б.2.2-12:2018 “Планування і забудова територій” був розроблений на заміну попередніх будівельних норм, що регулюють містобудування, які діяли ще з 1992 року. Він офіційно набув чинності 1 вересня 2018 року.
Текст ДБН у форматі pdf можна завантажити тут >>>  

Крім цього, з 1 жовтня 2019 року на заміну цих норм вступить в дію оновлений ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій», який зберігає ті ж самі вимоги щодо розробки комплексної схеми транспорту в містах.
Текст ДБН у форматі pdf доступний тут >>> 


Про зміни в Державних будівельних нормах читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів.

Чи згодні ви з тим, що міста повинні планувати свої транспортні схеми на 30-40 років наперед?
ЗА! 1 ПРОТИВ! 0
ПОЧЕМУ ВЫ ТАК ДУМАЕТЕ?
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ



Запрещается использование нецензурной лексики, оскорблений, гиперссылок на сторонние ресурсы
Отправить
Интересные новости:
13.08.2019
509
Мінрегіон переглядає державні норми щодо благоустрою територій  і планує внести до них стандарт...
12.08.2019
444
У Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства оновлюють де...
09.08.2019
1749
Вбиральні у кафе та ресторанах будуть обов’язковими та окремими для відвідувачів та персоналу...
16.08.2019
447
У Мінрегіоні переглядають державні будівельні норми щодо закладів охорони здоров’я. Серед інши...
16.08.2019
823
Мінрегіон готує зміни до державних будівельних норм щодо будівель та приміщень судів...
15.08.2019
516
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України продов...