РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.586 EUR: 42.262
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.586
EUR 40.000 41.000 42.262
USD 39.420 39.830 39.586
EUR 42.150 42.750 42.262
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

70% ремонтів на українських дорогах – неякісні: на що "спустили" 607 млн грн

Рахункова палата перевірила використання із держбюджету у 2018 році 11,5 млрд грн на місцеві дороги
2631 08.07.2019 в 08:31




"Ремонт" доріг

Рахункова палата провела аудит ефективності використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.

У восьми областях, в яких безпосередньо проводився аудит, встановлено неефективне використання 607 млн грн субвенції. На 77 дорогах і мостах з 108 об'єктів, обстежених щодо повноти та якості виконаних робіт, встановлено невиконання або неналежне виконання, яке протягом нетривалого часу спричинило значні руйнування та деформації дорожнього покриття.

За результатами аудиту Рахункова палата виокремила п'ять проблемних питань, які впливають на ефективність державних субвенцій на будівництво і ремонт доріг:

1) безсистемність управління наявними фінансовими ресурсами на центральному та місцевому рівнях;

2) недостатність бюджетного фінансування розвитку автомобільних доріг місцевого значення;

3) неякісне виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автодоріг (фото додаються);

4) недостатність заходів з упередження перевезення вантажів понад встановлені вагові нормативи;

5) невжиття заходів щодо розвантаження автодоріг за рахунок належного розвитку водного та залізничного транспорту.

Аудитом досліджено діяльність у цьому напрямі Укравтодору, який погоджує переліки об'єктів дорожнього господарства, що ремонтуються в областях, та Міністерства інфраструктури (без безпосереднього виходу на об'єкт на основі встановлених законодавчо повноважень Міністерства, запитів, документів).

Виявлені аудитом проблеми, передусім, є наслідком неналежної координації дій та розпорошення відповідальності за управління автомобільними дорогами між трьома центрами прийняття управлінських рішень: Міністерством інфраструктури (як центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства); Укравтодором (як центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління дорогами); обласними і Київською міською державними адміністраціями (як органами, наділеними повноваженнями управляти автомобільними дорогами загального користування місцевого значення).

Відповідальність за вказані недоліки Мінінфраструктури покладає лише на обласні, Київську міську державні адміністрації та Укравтодор, що суперечить положенням статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги» в частині формування державної політики у сфері дорожнього господарства та забезпечення управління автомобільними дорогами загального користування саме Міністерством.

Джерело:
 
 
Интересные новости:
08.07.2019
3538
Мерія зробила ще один крок до початку будівництва Палацу спорту на Сихові...
08.07.2019
2631
В кожному регіоні краще спрацює одна з трьох стратегій відновлення та будівництва доріг...
25.04.2024
4417
В університеті штату Мен було представлено найбільший у світі 3D-принтер, який у...
25.04.2024
3519
Сьогодні екстремальна спека охоплює кілька регіонів світу, зокрема Європу, США та Азію....
25.04.2024
3352
Реєстр працює в тестовому режимі - вже понад 100 тис. об‘єктів внесені до системи, але вони по...