РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.784 EUR: 42.312
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.784
EUR 40.000 41.000 42.312
USD 39.470 39.830 39.784
EUR 42.100 42.720 42.312
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

У Мінрегіоні обіцяють зменшити кількість заторів у містах: яким чином

В Парцхаладзе переконують, що розробили низку комплексних рішень для зменшення заторів у містах
2895 05.07.2019 в 07:52




Вдосконалення пасажирських перевезень

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України розробило низку комплексних рішень і змін у державні будівельні норми для зменшення заторів у містах і вирішення питання з нестачею парковок.

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе в інтерв’ю виданню «OBOZREVATEL».

«Зрозуміло, що затори – явище неминуче. Але є безліч ідей і факторів, які можуть оптимізувати його. У першу чергу треба більше уваги приділяти громадському транспорту. Робити його більш комфортним і зручним для людей. Крім того, ми в Мінрегіоні розробили низку комплексних рішень, які міста повинні реалізувати. Це, наприклад, перехоплюючі стоянки при в’їзді, наявність яких розвантажить центри великих міст від надмірної кількості машин і зменшить затори. Крім цього, в пішохідній доступності від них повинні бути організовані транспортні вузли. Міста, особливо великі, повинні розробляти комплексні схеми транспорту на 30-40 років. Це довгострокова стратегія розвитку транспортної системи для її оптимізації та якісної роботи. Ці вимоги ми ввели в нових містобудівних будівельних нормах. І це повинно розроблятися місцевими органами влади на основі генеральних планів», — розповів він.

Вищезазначені норми містяться у нових ДБН «Планування і забудова територій», які набрали чинності і діють з 1 вересня минулого року. Дані ДБН також встановили, що у центральних та історичних районах міст дозволяється будувати лише підземні паркінги. Це стосується як громадської, так і житлової забудови.


«Таким чином хочемо звільнити простір в історичних місцях і в центрі міст від надмірної кількості припаркованих автомобілів. У багатьох містах Європи це працює вже давно. Крім того, з 1 липня дали можливість робити автоматизовані парковки, які набагато економніші за площею. У будівництві вони трохи дорожчі, але в експлуатації набагато зручніші», — додав Парцхаладзе.

Також з 1 вересня минулого року вступили в дію оновлені будівельні норми щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах, які ввели можливість звужувати ширину смуги руху на дорогах — з 3,5 — 3,75 м до 2,75 — 3,5 м в залежності від призначення дороги. Це дозволяє практично у 10 разів зменшити аварійність, гарантує безпеку, а також, що важливо, збільшує пропускну здатність доріг, тобто, зменшує затори. «Звільняється місце для додаткових смуг руху авто або громадського транспорту, організації паркувальних кишень і велодоріжок. Активний велосипедний рух, до речі, теж може значно розвантажити місто. У тій самій Голландії велосипедистів більше, ніж авто», — відмітив Парцхаладзе, наголосивши на тому, що проектування велодоріжок і велосмуг на дорогах України з 1 вересня 2018 року є обов’язковим.

Також він наголосив на важливості врахування щільності забудови, адже вона також впливає на затори та інші транспортні проблеми в тому чи іншому мікрорайоні. Відтак Мінрегіоном вже введені граничні показники щільності населення мікрорайону — 150-450 осіб/га. Їх допускається перевищувати в крупних та найкрупніших містах України максимально на 20%. Норма діє з вересня минулого року і є обов’язковою до виконання.


«У нових містобудівних ДБН ми обмежили щільність забудови. Тепер максимальна щільність забудови — 540 осіб на один гектар. Раніше за будь-якого обґрунтування її можна було збільшувати як завгодно. У нас є мікрорайони, де і по 2, і по 3 тисячі жителів на одному гектарі. При цьому там немає відповідної інфраструктури — немає підземного паркінгу, достатньої кількості спортивних і дитячих майданчиків тощо. У тих самих європейських країнах йдуть від надмірної висотності, а роблять комфортнішу забудову і відповідно — рівномірний розвиток міст», — підсумував Парцхаладзе.
Джерело:
 
 
Интересные новости:
04.07.2019
2804
Рекомендована будівельна норма щодо влаштування інтернету в усіх готельних номерах почне діяти у жов...
04.07.2019
2834
У новій садибній забудові встановлено мінімальну відстань від межі сусідської ділянки, на якій дозво...
03.07.2019
3001
В Україні буде запроваджена класифікація вулиць за функціональним призначенням, як у Європі...
24.08.2023
2064
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1812
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3008
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...