РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.604 EUR: 42.279
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.604
EUR 40.000 41.000 42.279
USD 39.490 39.990 39.604
EUR 41.940 42.541 42.279
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Українські вулиці розділять між різними типами транспорту

В Україні буде запроваджена класифікація вулиць за функціональним призначенням, як у Європі
3000 03.07.2019 в 07:41




Поділ вулиць

Для правильної та ефективної організації роботи транспорту, а також безпечних та сприятливих умов для пішоходів в Україні буде запроваджена класифікація вулиць за функціональним призначенням, тобто, в залежності від того, на кого вони розраховані: на пішоходів, велосипедистів, громадський транспорт, автомобілі або суміжний рух.

Відповідна норма наразі вноситься у проект нових змін до ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”, які розробляє ДП “ДерждорНДІ”.

“Продовжуємо впроваджувати зарубіжну практику організації безпечного та комфортного простору для людей. Ідея, яка була запропонована, і ми зараз її враховуємо у проекті нових змін у ДБН - запровадження класифікації вулиць за їх функціональним призначенням. Сьогодні в чинних будівельних нормах в Україні діє лише класифікація вулиць і доріг в залежності від групи населених пунктів: загальноміські, районні, житлові тощо. Ми хочемо впровадити класифікацію ще і за функціями, тобто, для кого призначаються ці дороги: для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, автомобілів або суміжного руху всіх. Зараз великі українські міста буквально поглинені транспортними проблемами - постійні затори, нестача паркомісць, загазованість і збої у роботі громадського транспорту. Це треба змінювати. І впровадження даної класифікації, у тому числі, може частково вирішити ці питання шляхом правильної організації руху в містах”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Він пояснив, що сьогодні за таким принципом організовані вулиці у багатьох містах Європи. Саме тому вони є комфортними та зручними для проживання і пересування людей.


“І пішоходи, і велосипедисти, і водії відчувають себе рівними учасниками дорожнього руху. Їх права не обмежуються, а навпаки - для їх безпечного і комфортного пересування створені всі необхідні умови. І ми маємо також впроваджувати цей позитивний досвід і взагалі змінювати підхід до організації як пішохідної, так і транспортної інфраструктури в містах”, - наголосив Парцхаладзе.

Відтак, у новому проекті змін у ДБН вже запропоновано ввести такі категорії вулиць (доріг):

1 - пішохідна доріжка - з рухом виключно пішоходів та можливий суміжний рух велосипедистів. Основне призначення - безпечний рух пішоходів.

2 - велосипедна доріжка - з рухом лише велосипедистів. Також допускається епізодичний рух пішоходів за відсутності тротуару або пішохідної доріжки. Основне призначення - окремий рух лише велосипедного транспорту.

3 - магістральна вулиця загальноміського значення - регульований рух з широкими тротуарами, регульованими наземними пішохідними переходами, обов’язковими велодоріжками/велосмугами. На цих вулицях наявний рух громадського транспорту та допускаються стоянки поза межами основної проїзної частини або в спеціально відведених для цього місцях. Основне призначення - транспортний зв’язок між житловими, промислово-складськими районами, загальноміським та районними громадськими центрами, а також з іншими магістральними вулицями, міськими і зовнішніми автодорогами.

Цей список наразі доопрацьовується, крім цього, відповідно до категорій вулиць за функціональним призначенням будуть встановлюватися вимоги та рекомендації до ширини кожної з цих функціональних зон.

 
 
Интересные новости:
03.07.2019
2928
Сучасні засоби підвищення уваги пішоходів при виході на дорогу можуть стати обов’язковими &mda...
02.07.2019
3043
З 1 липня в містах України можна будувати автоматизовані паркінги...
01.07.2019
2685
З 1 липня в Україні дозволять проектувати парковки на експлуатованих покрівлях громадських будівель...
24.08.2023
2064
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1812
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3008
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...