РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.472 EUR: 42.183
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.472
EUR 40.000 41.000 42.183
USD 39.500 39.830 39.472
EUR 42.250 42.850 42.183
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Нові дороги в Україні служитимуть довше на 20% – Мінрегіон

Якість будівництва нових асфальтобетонних доріг буде підвищуватися - нові будівельні норми вступають в дію з вересня
3367 11.06.2019 в 07:55

Нові дороги

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновило державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування. Зокрема, введена рекомендаційна вимога - застосовувати модифіковані бітуми при укладанні асфальтобетонного покриття на більшості трас. Це дороги І-ІІ категорій, а також інших категорій міжнародного і національного значення.

За підрахунками експертів, такі зміни дозволять до 20% підвищити строк служби доріг з асфальтобетонним покриттям, покращити їх міцність та надійність в цілому.

“Впроваджуємо вимоги, щоб нові українські дороги з асфальтобетону будувалися якіснішими та надійнішими. Рекомендована норма - проектувати траси із застосуванням модифікованих бітумів при укладанні 2-х верхніх шарів дорожнього покриття. Це дозволить зробити дороги більш міцними, довговічними і стійкими до перепадів температур, що для України є дуже актуальним. Якщо сьогодні середній строк служби доріг складає близько 10 років, то завдяки цим змінам вони прослужать ще на 2-3 роки більше. При тому, що влаштування такого більш ефективного покриття на дорогах обійдеться до 10% дорожче”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Згідно зі змінами у ДБН, при розробленні проектної документації на будівництво автомобільних доріг І-ІІ категорії та автомобільних доріг інших категорій міжнародного та національного значення, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, рекомендується передбачати дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімерами або комплексом добавок, а верхнього шару основи дорожнього одягу - із асфальтобетону на модифікованих бітумах.

Завдяки своїм фізичним властивостям вони не піддають руйнуванню дорожнього покриття під впливом різних температур, характеризуються високою тепло- та морозостійкістю, а також еластичністю.

Зміни у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” розроблені ДП “ДерждорНДІ” та вступають в дію з 1 вересня.

 
 
Интересные новости:
10.06.2019
3159
Таким чином хочуть мінімізувати травми, якщо людина впаде на конструкцію...
10.06.2019
2757
Шумова розмітка значно зменшує кількість ДТП...
07.06.2019
2533
На найбільших трасах будуть облаштовувати розриви дорожнього огородження...
24.08.2023
2067
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1812
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3009
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...