Нові дороги в Україні служитимуть довше на 20% – Мінрегіон

Якість будівництва нових асфальтобетонних доріг буде підвищуватися - нові будівельні норми вступають в дію з вересня
932 11.06.2019 в 07:55

Нові дороги

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновило державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування. Зокрема, введена рекомендаційна вимога - застосовувати модифіковані бітуми при укладанні асфальтобетонного покриття на більшості трас. Це дороги І-ІІ категорій, а також інших категорій міжнародного і національного значення.

За підрахунками експертів, такі зміни дозволять до 20% підвищити строк служби доріг з асфальтобетонним покриттям, покращити їх міцність та надійність в цілому.

“Впроваджуємо вимоги, щоб нові українські дороги з асфальтобетону будувалися якіснішими та надійнішими. Рекомендована норма - проектувати траси із застосуванням модифікованих бітумів при укладанні 2-х верхніх шарів дорожнього покриття. Це дозволить зробити дороги більш міцними, довговічними і стійкими до перепадів температур, що для України є дуже актуальним. Якщо сьогодні середній строк служби доріг складає близько 10 років, то завдяки цим змінам вони прослужать ще на 2-3 роки більше. При тому, що влаштування такого більш ефективного покриття на дорогах обійдеться до 10% дорожче”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Згідно зі змінами у ДБН, при розробленні проектної документації на будівництво автомобільних доріг І-ІІ категорії та автомобільних доріг інших категорій міжнародного та національного значення, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, рекомендується передбачати дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімерами або комплексом добавок, а верхнього шару основи дорожнього одягу - із асфальтобетону на модифікованих бітумах.

Завдяки своїм фізичним властивостям вони не піддають руйнуванню дорожнього покриття під впливом різних температур, характеризуються високою тепло- та морозостійкістю, а також еластичністю.

Зміни у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” розроблені ДП “ДерждорНДІ” та вступають в дію з 1 вересня.

Интересные новости:
10.06.2019
687
Таким чином хочуть мінімізувати травми, якщо людина впаде на конструкцію...
10.06.2019
570
Шумова розмітка значно зменшує кількість ДТП...
07.06.2019
522
На найбільших трасах будуть облаштовувати розриви дорожнього огородження...
25.06.2019
595
З 1 вересня при будівництві нових ліній і станцій метро електродепо мають розташовуватися лише в про...
25.06.2019
625
На нових українських зупинках можуть з’явитися громадські вбиральні – проект змін у ДБН...
24.06.2019
1106
Мінрегіон оновлює застарілі норми в проектуванні кінотеатрів...