РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.545 EUR: 42.056
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.545
EUR 40.000 41.000 42.056
USD 39.400 39.830 39.545
EUR 42.050 42.720 42.056
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Українські станції метро стануть комфортними для маломобільних груп населення

Нові і реконструйовані станції метро будуть повністю доступними для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп

3101 03.06.2019 в 08:24




Оновлення метро

Опубліковані нові державні будівельні норми щодо проектування метрополітенів. Вони вводять обов’язкове влаштування необхідних засобів доступності на станціях метро та в суміщених підземних переходах для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення: людей похилого віку, батьків з дітьми на візках, вагітних жінок, тимчасово маломобільних людей тощо.

Норми вступають в дію з 1 вересня цього року.

“Ми поступово рухаємось у напрямку створення реального безбар’єрного середовища в Україні в усіх громадських місцях, у житловому і вуличному просторі. Метрополітени - не виключення. Сьогодні в Україні лише декілька станцій метро мають хоча б ліфт на вході для того, щоб людина з інвалідністю або мама з дитиною на візку могла потрапити всередину. На цьому безбар’єрність метро закінчується. У новому ДБН щодо проектування метрополітенів ми прописали чіткі обов’язкові вимоги щодо створення реального безбар’єрного середовища для всіх: і для людей з порушеннями опорно-рухового апарату, і для осіб з порушеннями зору, слуху, похилих людей, вагітних та інших. Щоб вони також могли зручно та комфортно користуватися цим видом транспорту. Норми почнуть діяти вже восени. Так має бути!” - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Згідно з новим ДБН:

1 - поверхня підлоги платформ і вестибюлів станцій повинна бути неслизькою;

2 - на шляхах руху пасажирів у межах станції та суміщених підземних переходів необхідно передбачати системи навігації, візуальної статичної і оперативно-змінюваної інформації, тактильні елементи доступності - тактильні смуги та інформпокажчики, візуальні елементи доступності - контрастне маркування, інформтаблички і покажчики та аудіопокажчики - звукові орієнтири;

3 - ширина дверей на входах/виходах станцій має складати не менше 0,9 м;

4 - на нових станціях - тільки вантажопасажирські ліфти, на реконструйованих існуючих станціях дозволяється дублювати сходи спеціальними підйомниками.

та інші зміни.

Всі засоби доступності мають влаштовуватися з урахуванням вимог, які містяться у будівельних нормах "Інклюзивність будівель і споруд".

 
 
Интересные новости:
30.05.2019
3129
Так, вбудовані, прибудовані або вбудовано-прибудовані підземні автостоянки можуть проектуватися до 5...
30.05.2019
3126
Редакція ДБН Б.2.2-ХХ:20ХХ «Планування та забудова територій»....
30.05.2019
3474
З осені на українських трасах можуть проектувати протизасліплюючі екрани для безпеки руху, - опублік...
24.08.2023
2063
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1811
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3007
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...