РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.586 EUR: 42.262
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.586
EUR 40.000 41.000 42.262
USD 39.420 39.830 39.586
EUR 42.150 42.750 42.262
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

На українських дорогах смуги для громадського транспорту стануть нормою

В Україні розроблять сучасні норми проектування смуг для громадського транспорту
2897 20.02.2019 в 07:58




Смуги для громадського транспорту

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України продовжує оновлення державних будівельних норм (ДБН) щодо вулиць і доріг населених пунктів. Зокрема, наразі розглядається пропозиція переглянути та суттєво вдосконалити рекомендаційні вимоги до влаштування відокремлених смуг для громадського транспорту, щоб покращити його роботу та підвищити безпеку і комфорт пасажирів.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

“Чомусь так склалося, що у нас, на відміну від Європи, громадський транспорт - це скоріше щось жахливе і негативне, аніж зручний альтернативний шлях дібратися на роботу, навчання чи додому. І за можливості кожен другий українець згоден пересісти на авто і витратити години часу на стояння в пробках, ніж поїхати в автобусі чи маршрутці. Це потрібно змінювати і влаштовувати зручні сучасні умови для користування громадським транспортом. Сьогодні у чинних нормах щодо проектування вулиць і доріг відсутні окремі рекомендації як потрібно влаштовувати відокремлені смуги громадського транспорту, у якій смузі руху це краще робити, для якого транспорту - рейкового чи безрейкового, також не береться до уваги функціональне призначення вулиці, її оточення та інтенсивність. Тому зараз є пропозиція переглянути ці вимоги та оновити їх відповідно до європейського досвіду, враховуючи всі ці необхідні параметри. Це могло би підвищити якість руху громадського транспорту та оптимізувати його роботу”, - написав він.

За його словами, окрім норм проектування для покращення роботи громадського транспорту в Україні також обов’язково потрібно оптимізовувати та вдосконалювати наявні міські маршрути, підвищувати якість надання транспортних послуг. “У Європі вже давно відмовляються від індивідуальних автомобілів на користь громадському транспорту або велосипедам. Ми також маємо створювати належні умови та переймати цей досвід, популяризовувати цей вид транспорту”, - додав він.

Проект змін до ДБН наразі розробляється ДП “ДерждорНДІ”.

Довідково:

ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці та дороги населених пунктів” вступив в дію з 1 вересня 2018 року. Ним було введено низку принципово якісних змін для безпеки і комфорту людей, зокрема, можливість звуження ширини смуг руху на дорогах, обов’язкове встановлення спеціальних захисних огороджень на зупинках громадського транспорту, обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах, велодоріжок та велосмуг та інші зміни.

 
 
Интересные новости:
19.02.2019
3102
У нових житлових будинках можуть дозволити проектувати вбудовані громадські заклади вище 3-го поверх...
15.02.2019
3228
В Україні заборонили використання азбестоцементних труб в системах водопостачання та каналізації &nd...
14.02.2019
3269
Тепер проектувати поріг або сходи при вході до житлових будинків не обов’язково...
24.08.2023
2067
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1812
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3009
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...