Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 38.800 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.245 |
USD | 38.840 | 39.205 | 38.800 |
EUR | 42.180 | 42.709 | 42.245 |
Підбиваючи підсумки року ми вирішили відзначити кращі будівельні рекламні кампанії. Ми кожного дня стикаємось з рекламою не лише по роботі, а й у повсякденнному житті. Звісно, хотілося б щоб вся вона створювала wow-ефект та мотивувала споживача. Тим не менш, ми жодного разу ще не відзначали кращі рішення, що з різних точок зору є зразковими (естетичної, практичної, тощо). Тому зараз ми починаємо новий челлендж своєрідних українських "каннських левів", якими ми відзначимо найбільш визначні кампанії у 2018 році.
Отже, номінації:
Цеппелін - краща маркетингова стратегія
Пеноборд - краща креативна кампанія
Олта - краща соціально-відповідальна кампанія
Сітка Захід - краща екстраординарна кампанія
Читайте, відзначено компанії за внесок у розвиток будівельної галузі:
Відзначено компанії за розвиток будівництва в Україні
Головний будівельний портал України вручив відзнаки за розвиток будівництва в Україні
Джерело: Головний будівельний портал України Build Portal