Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.784 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.312 |
USD | 39.470 | 39.830 | 39.784 |
EUR | 42.100 | 42.720 | 42.312 |
У нових державних будівельних нормах щодо містобудування (ДБН Б.2.2-12:2018 “Планування і забудова територій”) введена норма щодо розробки комплексних схем транспорту (КСТ) на 30-40 років у містах з кількістю населення понад 100 тисяч осіб.
Це довгострокова стратегія розвитку транспортної системи міст для ефективної організації та раціонального розвитку міського транспортного руху.
“Проблема транспорту у великих містах залишається однією з найактуальніших. Починаючи від заторів, збоїв у роботі громадського транспорту, закінчуючи недосконалістю транспортних маршрутів чи нестачею місць для паркування на дорогах.
На дорогах з бруківки з'являться безпечні пішохідні переходи
Для оптимізації роботи всієї транспортної системи потрібна чітка стратегія розвитку транспортної системи, але не на 5-10 років, а на найближчі 30-40 років.
У новому ДБН щодо містобудування ми внесли таку норму щодо необхідності в містах з населенням більше 100 тисяч людей розробляти комплексні схеми транспорту на 30-40 років”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
КСТ передбачає аналіз існуючого стану транспортної мережі - роботу громадського та іншого міського транспорту, ефективність залізничних, морських чи авіаперевезень, автобусних, трамвайних та інших маршрутів, а також функціонування аеропортів, вокзалів, портів тощо - на основі якого визначаються подальші кроки та шляхи розвитку.
Хочете дізнатись більше про нові ДБН?
Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>
Джерело: прес-служба Лева Парцхаладзе