Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.586 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.262 |
USD | 39.420 | 39.830 | 39.586 |
EUR | 42.150 | 42.750 | 42.262 |
У нових державних будівельних нормах щодо містобудування (ДБН Б.2.2-12:2018 “Планування і забудова територій”), які діють з 1 вересня цього року, заборонено організовувати постійні або тимчасові відкриті автостоянки всередині невеликих житлових кварталів до 3 га. Це сприятиме підвищенню безпеки та комфорту жителів, які там мешкають.
“Хаотично запарковані автомобілями квартали - це реальність багатьох українських міст. Окрім того, що це дуже псує їх зовнішній вигляд та загороджує місця для прогулянок та відпочинку жителів, це також несе великі ризики небезпеки. Адже у випадку надзвичайної ситуації повз запарковані авто не зможе проїхати спеціальна техніка: пожежна чи швидка допомога.
Тому в нових нормах проектувати в таких кварталах паркомісця заборонено. Мова йде саме про малогабаритні квартали із периметральною забудовою, коли житлові та громадські будівлі розміщуються суцільно вздовж вулиць і проїздів”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
Рада заборонила приймати в експлуатацію новобудови без урахування потреб людей з інвалідністю
Так, згідно з ДБН, постійні та тимчасові (гостьові) паркомісця у таких кварталах повинні розташовуватися з боку вулиць чи проїздів або у підземних чи багатоповерхових автостоянках. В’їзд всередину кварталу дозволяється лише автомобілям швидкої допомоги, пожежній та іншій спецтехніці.
Хочете дізнатись більше про нові ДБН?
Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>
Джерело: прес-служба Лева Парцхаладзе