РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.545 EUR: 42.056
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.545
EUR 40.000 41.000 42.056
USD 39.400 39.830 39.545
EUR 42.050 42.720 42.056
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

"Острівці безпеки" мають стати обов'язковими на українських дорогах

На нерегульованих переходах облаштовуватимуть "острівці безпеки"
2949 26.10.2018 в 07:43




Дороги мають бути безпечнішими

З 1 вересня 2018 року діють нові державні будівельні норми щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах (ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці і дороги населених пунктів”), які, зокрема, посилили безпеку пішоходів під час перетину проїзної частини. Так, введено обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину з 4-ма та більше смугами руху. Це переходи, які не мають світлофора чи регулювальника.

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

“За статистикою кожного дня на дорогах України через неправильно обладнані наземні пішохідні переходи гине близько 10 людей. Тому для підвищення безпеки пішоходів у нових нормах була введена принципово важлива зміна — обов’язкове облаштування острівців безпеки на переходах без світлофорів чи регулювальника, які містять чотири та більше смуг руху. Така практика діє у всіх цивілізованих країнах Європи та світу і відтепер є нормою у нас. Сподіваюсь, що з її втіленням значно зменшиться кількість аварій та підвищиться безпека пішоходів на дорогах”, — сказав він.

Згідно з ДБН, мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина — 8 м. Вони можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.

Центральні острівці безпеки мають відрізнятися за типом покриття, структурою чи кольором, переважно бути піднятими над проїзною частиною з можливістю безперешкодного руху пішоходів, виділеними розміткою або мати зигзагоподібний вид з огорожею дорожнього безбар’єрного типу.

У разі неможливості влаштування острівця безпеки на нерегульованому переході, необхідно передбачати регульовані пішохідні переходи — такі, що мають справний світлофор або рух на яких керується регулювальником.

Новий ДБН був розроблений фахівцями ДП “ДерждорНДІ” на заміну попереднього ДБН, який діяв з 2001 року.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.


ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ:
Обновление ДБН. Спецтема

Джерело: прес-служба Мінрегіону

 
 
Интересные новости:
26.10.2018
2596
В Мінрегіоні розповіли про нові ДБН стосовно внутрішньодворових просторів...
22.10.2018
3089
В Україні введено обмеження висотності житлової забудови в залежності від класифікації населених пун...
24.08.2023
2063
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1811
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3007
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...