Як створювалась легенда: особливості Cat® D10T2 (частина 2)

1041 2017-04-13 07:57:00

Унікальне компонування гусеничного шасі і силового приводу з високо розташованими, додатковими, зручними у користуванні редукторами, характеризують оригінальний Cat® D10T2, створений з макету моделі-попередника – D10T.

Властивий трикутний контур конструкції гусеничної стрічки сприймається як фірмовий почерк і асоціюється з бульдозерами Caterpillar. Не без підстав «Сaterpillar» з англ. означає – «гусениця». 

    

Виникненню цього шедевру передує цікава історія. Вперше, подібний агрегат знайшов собі застосування в епоху тракторів на паровій тязі, дебют відбувся в 1914 році на паровому тракторі моделі C.L. Best Tractor's 30 Humpback, виробництво якого було зупинено через рік. Згодом, в результаті злиття двох компаній - C.L. Best і Holt Manufacturing Company, в 1925 році сформувалася нині відома Caterpillar Tractor Company.

До появи на ринку сучасного, продуктивного бульдозера Cat® D10, ще один «горбатий трактор» хотів залишити пам’ять в історії своїм новітнім гусеничним шасі з приводом роликового ланцюга. Називався він - CLETRAC модель F. Машина компанії Cletrac була у виробництві зовсім недовго - з 1920 по 1922 роки. Близько 300 одиниць було випущено з заводу за цей період.

Модель D10T2 виділяється модульною конструкцією ходової частини, особливої тільки для спецтехніки Caterpillar. Такий підхід дає можливість заміни елементів трансмісії завдяки переміщенню коробки передач і конічного зубчастого колеса до заднього картера, що значно полегшує і пришвидшує технічний огляд.

Інженерами-розробниками була здійснена оптимізація силової установки автоматизації систем нагляду і управління машиною Cat® D10T2. Тому машина володіє чудовою продуктивністю з унікальною економією палива, надійністю в процесі роботи, а також модернізованим розташуванням точок доступу для обслуговування.

На бульдозері Cat® D10T2 використовується силова установка Cat® C27 з технологією ACERT™, номінальна потужність якої дорівнює 447 кВт (600 к.с.) при 1800 об/хв з запасом обертаючого моменту 21% (на передачах переднього ходу), що дає змогу Cat® D10T2 впевнено виконувати всі дії в складних умовах і з різним покриттям, наприклад, при роботі в кар'єрах.

 

Наявні два варіанти виконання двигуна:

- перший спирається на стандарт Tier 4 Final;

- другий відповідає вимогам згідно стандарту Tier 2 "Агентства з охорони навколишнього середовища США".

Силова установка забезпечена новітнім контролером двигуна A4E4, що зберігає швидке реагування та змінює налаштування потужності двигуна в залежності від напряму руху машини. Коли бульдозер D10T2 рухається заднім ходом, то система створює стабільну потужність (по SAE J1349/ISO 9249) 538 кВт (722 к.с.).

Потужність бульдозера при русі назад, зросла майже на 20%, тим самим машина швидше повертається на вихідну позицію, що значно скорочує тривалість робочого циклу, збільшує продуктивність та знижує витрати на одиницю перенесеного матеріалу.

Cat® D10T2 EAS укомплектована сучасною системою автоматичного регулювання передач AutoShift (EAS), що гарантує економію палива та ефективність за рахунок автоматичного вибору оптимальної комбінації передач і оборотів двигуна. EAS, в сукупності з високою потужністю при здійсненні руху назад, підвищує ефективність використання спецтехніки.

Джерело та фото: zeppelin.ua
Інформацію опубліковано на павах реклами
 
Похожие статьи:
05.04.2017
1237
Історія створення моделі бульдозера Cat® D10 та започаткування тренду будівництва «бульдоз...
01.04.2016
457
Двигуни Cat і фільтри DPF в цій лінійці пропрацювали 170 мільйонів мотогодин в реальних польових умо...
05.12.2018
475
PM620 від Caterpillar - це високопродуктивні дорожні фрези з високою маневреністю....