РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.227 EUR: 42.442
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.227
EUR 40.000 41.000 42.442
USD 39.180 39.515 39.227
EUR 42.320 42.839 42.442
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Локомотиви Softronic: зроблено в Румунії, укомплектовано LAPP

Локомотиви Softronic можуть тягнути склади в два рази важче стандартних моделей
1357 22.01.2019 в 08:03


Локомотиви Softronic можуть тягнути склади в два рази важче стандартних моделей. Вони обладнані системою рекуперативного гальмування, яка не має аналогів на ринку Східної Європи.


Клієнт

  
Компанія Softronic виробляє і поставляє локомотиви для перевезення залізної руди в приполярних районах Швеції. Тягова здатність електровозів Softronic досягає 3000 тонн, що робить їх одними з найпотужніших в світі. Модель Transmontana визнана на європейському рівні, вона має сертифікати відповідності агентств Румунії та Угорщини з нагляду за залізничним транспортом і є найбільш досконалим локомотивом, виробленим в Східній Європі.
 
Локомотиви оснащені сучасним сталевим каркасом (локомотивних корпусом), асинхронними тяговими електродвигунами, системою рекуперативного гальмування, тяговими електронними инверторами БТІЗ (IGBT), ефективною системою контролю і управління, світлодіодними ходовими вогнями і т.д.

Рішення LAPP


Надзвичайно суворі умови експлуатації локомотивів не могли не відбитися на кабельних з'єднаннях. Softronic вибрала постачальника, готового поставити повний комплекс продукції високої якості - LAPP.
 Для укладання в електричних шафах були використані кабелі лінійки ÖLFLEX® TRAIN 331. У зонах підвищених температур успішно застосовані кабелі лінійки ÖLFLEX® HEAT 180SiF в оболонці з силікону.
 Частина системи сенсорів була з'єднана за допомогою кабелів підвищеної гнучкості UNITRONIC® FD CP PLUS. Постійна вібрація обладнання локомотивів вимагає застосування надгнучких кабелів для кабельних мереж. У той же час висока якість зовнішньої оболонки з поліуретану захищає кабель від суворих кліматичних умов в полярних регіонах, а мідна екранує обплетення - від підвищених рівнів електромагнітних завад, властивих силовим електродвигунів. Для з'єднання кабелів були застосовані промислові роз'єми EPIC®. Деякі кабелі були захищені спеціальними поліамідними шлангами SILVYN® RILL PA6 з відповідними кінцевими фіксаторами.


Продукція LAPP для залізничного транспорту


Представництво LAPP в Румунії (LAPP Romania) взяло участь у реалізації проекту, здійснивши поставку 148 типів компонентів. Асортимент продукції LAPP для залізничного транспорту включає в себе кабелі ÖLFLEX® TRAIN, кабелі UNITRONIC® TRAIN для BUS-систем таких як MVB і WTB, кабелі ETHERLINE® TRAIN для розгортання мереж Ethernet аж до 7 категорії (Cat.7), системи фітингів і кабельних вводів SKINTOP®, захисні рукави SILVYN®, промислові роз'єми EPIC® і системи кабельної маркування FLEXIMARK®.
 
Вся продукція LAPP марки TRAIN проведена за європейськими стандартами для застосування в силових, керуючих і сигнальних ланцюгах локомотивів і пасажирських вагонів. За класифікацією HLL продукція LAPP потрапляє в усі три категорії HL1, HL2 і HL3 і відповідає або перевершує вимоги EN 45545-2.

Інформацію розміщено на правах реклами

Похожие статьи:
15.01.2019
1341
 Колісний навантажувач 980L відрізняється максимальною паливною ефективністю і низькою витратою...
01.03.2022
2256
Особливості ремонту вузлів ходової частини гусеничного екскаватора...
24.02.2022
1674
Основні технічні показники і експлуатаційні особливості фронтальних навантажувачів компанії Hyu...
0001