Technical Communication HelpDesk – Online-підтримка експертів

610 2018-11-29 11:30:00


 

Підтримка фахівців будь-коли і будь-де

Коли питання потребує швидкого вирішення, набагато ефективніше його вирішувати групою досвідчених, кваліфікованих спеціалістів, де кожна думка є важливою адже досвід кожного є унікальним і безцінним.

Компанія Цеппелін знайшла унікальне рішення за допомогою гнучкого додатку «Technical Communication HelpDesk» на основі ОС Android, розробленого нашим талановитим Максимом Маліковим за участю групи експертів TCHD.

Це допомогло у вирішенні непростого завдання - зацікавити та об’єднати кращі розуми семи дилерств Цеппелін в єдиний колективний мозок, який працює в режимі реального часу для прискорення вирішення завдань з якими звертаються механіки, сервісні спеціалісти, інженери з експлуатації, продавці запасних частин тощо.



Це трансформація від неефективної прямої адміністративної підпорядкованості до більш складної, яка демонструє свою високу ефективність, Матрична структура з паралельними зв'язками дозволяє швидко вивести взаємодію персоналу в інтересах всього холдингу.

Служба технічної консультаційної підтримки створена за принципом команд що самоорганізуються, персонал яких активно залучений до формування завдань, оцінки власної ефективності шляхом прозорого моніторингу.

Керівник Служби технічної консультаційної підтримки Цеппелін СБО Будівельна техніка СНД Лавринович Олег, стверджує, що унікальність цієї веб-платформи даного додатку є також в тому, що географія покриття підтримки TCHD охоплює тисячі кілометрів, а не зосереджена в одному офісі. Це створює можливість кожному спеціалісту займатися різною роботою, працювати з різною технікою та мати досвід у вирішенні питань, з якими інші учасники колективу могли б і не зустрічатись.



Така служба підтримки  Цепелін дозволяє працювати  незалежно від місцезнаходження її фахівців, а також дозволяє ініціаторам запитів бути більш мобільними і мати можливість звернутися за допомогою з будь-якої локації по-за офісом.

Вся ця комунікація тут же стає доступною всім залученим і зацікавленим як через веб-сайт Служби, так і через мобільний Додаток Служби.



Цінність такого мобільного додатку важко переоцінити під час роботи в дорозі, в полі, де немає можливості знайти потрібний документ, чи проконсультуватись з колегами. Все необхідне спеціалісти Цеппелін тепер можуть знайти в режимі реального часу.

«Основний фокус зроблений на створенні Open Web space room для команди, яка б дозволила працювати над вирішенням проблем в режимі реального часу, вести дискусію, обговорювати різні варіанти рішень, ділитися досвідом і багато ін. Зберігати рішення в базі даних, яка є базою знань для майбутніх співробітників»

Говорить Лавринович Олег, керівник Служби технічної консультаційної підтримки Цеппелін СБО Будівельна техніка СНД.


Додаток створений для ефективної комунікації, швидкого та простого доступу до бази даних Служби з вже вирішеними проблемами, користувачу варто просто вибрати категорію пошуку, вказати що саме його цікавить і одразу отримати відповідь від найкращих технічних спеціалістів з 7 дилерств східної частини холдингу «Цеппелін».


 

Цей напрямок зараз використовується передовими корпораціями. Компанія Цеппелін не просто йде в ногу з часом, на територіях колишнього СНД є першою і найпрогресивнішою компанією, що впроваджує такі рішення. І з впевненістю можна сказати що наші спеціалісти одні з найталановитіших.

Джерело: zeppelin.ua
Інформацію розміщено на правах реклами
Похожие статьи:
28.11.2018
441
Новий екскаватор призначений для робіт з високою інтенсивністю....
12.12.2018
552
Двигуни Cat і фільтри DPF в цій лінійці пропрацювали 170 мільйонів мотогодин в реальних польових умо...
05.12.2018
520
PM620 від Caterpillar - це високопродуктивні дорожні фрези з високою маневреністю....